fbpx

نقیب اللہ قتل کیس میں راؤ انوار کی حاضری سے استثنی کی درخواست خارج

Rao Anwar

Rao Anwar

کراچی (اصل میڈیا ڈیسک) سندھ ہائی کورٹ نے نقیب اللہ قتل کیس میں سابق ایس ایس پی ملیر راؤ انوار کی حاضری سے استثنی کی درخواست خارج کر دی۔

چیف جسٹس سندھ ہائی کورٹ جسٹس احمد علی شیخ کی سربراہی میں 2 رکنی بینچ کے روبرو نقیب اللہ قتل کیس میں سابق ایس ایس پی ملیر راؤ انوار کی حاضری سے استثنیٰ کی درخواست پر سماعت ہوئی۔

عدالت نے سابق ایس ایس پی ملیر راؤ انوار کی حاضری سے استثنی کی درخواست خارج کر دی۔ چیف جسٹس نے ریمارکس دیئے آپ یہ بتائیں، آپ کو ہی حاضری سے استثنی دے دیں۔ کیا یہ دوسروں سے امتیازی سلوک نہیں ہوگا۔
راؤ انوار کے وکیل عامر منسوب ایڈوکیٹ نے موقف اختیار کیا کہ حساس اداروں نے راؤ انوار کی سیکیورٹی سے متعلق رپورٹ دی ہے۔ میرے موکل کو سخت سیکیورٹی خدشات ہیں۔

چیف جسٹس احمد علی شیخ نے ریمارکس دیئے ٹرائل کورٹ کو روز کی بنیادی پر سماعت کی ہدایت دے دیتے ہیں۔ آپ کی اس درخواست کو مسترد کرتے ہیں۔ جس پر عامر منسوب نے استدعا کی عدالت درخواست مسترد نہ کرے، ہم واپس لے لیتے ہیں۔ عدالت نے استدعا منظور کر لی اور درخواست واپس لینے کی بنیاد پر خارج کر دی۔

واضح رہے کہ سابق ایس ایس پی ملیر راؤ انوار نے ٹرائل کورٹ سے حاضری سے استثنی کی درخواست دائر کی تھی۔ ٹرائل کورٹ راؤ انوار کی حاضری سے استثنی کی درخواست پہلے ہی مسترد کرچکی۔ راؤ انوار کو ٹرائل کورٹ کے فیصلے کو سندھ ہائیکورٹ میں چیلنج کیا تھا۔