fbpx

’’رادھے‘‘ کے وہ سین جو فلم کا حصہ نہ بن سکے

Radhe

Radhe

ممبئی (اصل میڈیا ڈیسک) بالی ووڈ کے دبنگ اداکار سلمان خان کی فلم ’’رادھے‘‘ میں سلو بھائی کی بہن کا کردار ادا کرنے والی اداکارہ نینسی جین نے سوشل میڈیا پر فلم کے ان لمحات کی تصاویر شیئر کردیں جو فلم کا حصہ نہ بن سکے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق سلمان خان کی فلم ’’رادھے، یورموسٹ وانٹڈ بھائی‘‘ میں ان کی بہن کا کردار ادا کرنے والی اداکارہ نے سوشل میڈیا پر ایسی تصاویر شیئر کردیں جنہیں مداح فلم میں نہیں دیکھ سکتے کیوںکہ شوٹنگ کے دوران ان سین کو حذف کردیا گیا تھا۔

نینسی جین نے اپنے انسٹا گرام اکاونٹ پر تین تصاویر شیئر کیں۔ اداکارہ نے پہلی تصویر شیئر کی جس میں فلم میں ان کے ساتھ سلمان خان اور والدین کا رول ادا کرنے والے زرینہ وہاب اور وریندرا سکسینہ موجود ہیں۔

اس تصویر کے بارے میں نینسی جین نے لکھا کہ ’’یہ میری پسندیدہ تصویر ہے جس نے میرے دل میں ایک خاص مقام حاصل کرلیا، یہ وہ تصور ہے جہاں سے سب شروع ہوا اور مجھے بے پناہ محبت ملنے لگی، میں نے زندگی میں کبھی سوچا بھی نہیں تھا کہ مجھے زندگی میں اس قدر خوشی نصیب ہوگی، مجھے امید ہے خدا مجھے اور مواقع فراہم کرے گا، میں اس قدر پیار اور تعاون ملنے پر بےحد خوش ہوں۔‘‘

نینسی جین نے ایک اور تصویر اپ لوڈ کی اور کیپشن میں لکھا ’’ایک لڑکی بھولی بھالی سی” ۔ اداکارہ نے تیسری تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’’راہ میں ان سے ملاقات ہوگئی۔‘‘